skinkmacka

åkte till torsby i måndags
behövde rensa luften och tala om att jag är kär i dig.

på tisdag, dvs igår.
hade dom brännbollsturnering vid valberget(?)
och jag var med ochkolla. satt emd aleeeeex hela tiden för hon va sjuk.
vid tolv eller ngt så gick vi ner till deras skola och var inne där tills finalen började.
så jävla fattig skola, borden bara rasar osv ^^
men ändå, lyckad dag. hade jätte trevligt (:
trivs man inte blan torsbybor då trivs man ingenstans!

iaf, kom hem.
alla var glaaaaaaaaada & sa hej
inte.
men så kan det vara om man åker till underbara personer utan att tala om för mamma&pappa som faktiskt styr tills man är 18.
h3h3?

på bilden idagrå så blev jag nästan klar med min fulafina vaddennuär tavla (Y)
fick en negerboll av markus sen också.
och skjuts hem av sötsamleee ! :D
danke schöööön va.

men ska keka min energimacka med skinka & sen kolla töntiga bdb & sen ska jag duscha,
alla på  min msn tror nog att jag förbrukar hela malungs vatten, har hetet 'duschar för fulla muggar' i snart 3 kvart nu :)


hejs svejs
eller
hejsvejs?
ja, jag venne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0