Reklaaaam

diskuterat skolshowen i resp. grupp todayyyy.
för vår del så ska vi hålla hand om reklampauserna.

dennis
emil
maja
camilla
angelica
cathrin
emma
martin

jaja, iallafall. när jag kom hem nu så plockade jag lite på rummet, och sen skulle jag ta ner gardinerna.
när jag gjort det och skulle plocka upp dom från golvet så, ja -
rev jag såklart ner en burk med 274319864891932 piller i, så jag la ner projektet och satt på min dator.
bakifrån, hon gillar det.

iaf så plockade jag väl upp dom sen och så, sen nyss har jag bakat en sockerkockerkackerlacka. venne om den blev god
för jag gillar bara smeten. men den va iaf inge god alls :(

vettni, jag borde damsuga.
men hur ofta gör man allt man borde&ska?


Puss på att jag vill ha kläder, jonatan agerade smakråd.
det var skitbra.
 
dettavill/ska jag ha !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0