Raaaaaaast.

jag, Mika, Camilla & Anna sitter vid soffan i A.
vi har inte roligt?
okej dom skrattar.
men jag har iaf inte roligt.
imorgon ska jag äntligen till baby :)
sen ska jag färga maria någon dag också.
om hon vågar?:D

nyss pratat med Eva-Lena nu också, hon ville kanske ge mig VG, men hon skulle prata med Marit och någon mer först?
jaja vi hoppas på ett VG iaf.
Sen har jag pratat med Rune, goett att han tycker jag är sämst!
nejmen, typ ' är det känslorna som styr dig?'. hm, jaja?
Sen Martina också, vet inte om jag fick fram så mycket?
fick veta hur det gått på provet bara? :p

Men nu ska vi diskutera traktor & ha swedish.

JAG ÄLSKAR DIG SEEEEEBiiis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0