pingstdagen

i fredags kom maria runt fyra, bussen var försenad och det var massa finskarpå station.
gick till sjukstugan, för pappa var där. lämmnade marias väska i kofferten och sedan gick vi hem till mig.
jag stekte mig två korvar och sedan så gick vi ner på grünisch och kollade runt, mötte Samuel mfl och maria blev kåt. sen köpte jag en sockervadd & en blå slush som bara var vatten typ, med marias penningar. sedan gick vi runt karusellerna & där var en gubbe som skötte dom som kollade efters hela tiden som vi var inne där. FYFAn vilken blick :o huu!
maria fick syn på ett vattenpipa stånd, men hon vågade inte köpa någon pga de läskiga stånd killarna, eller vad man säger.
halv sju skulle vi kom hem typ för vi skulle se på talang, och så hade vi hyrt en film, flood.
fick syn på mrblue och vände påklacken, väntade en stund sedan gick vi tillbaka & mot hemmet.
på bron över vägen så satt vi och kollade på rampen lite, maria la sig ner & jag satt upp.
då kom en gubbe springades som ingen av oss hörde, när han sprang förbi maria skrek han 'BU!' varpå hon gallskrek så det hördes till öje!
fyfan va roligt det var.
sedan skulle vi gå hem , på ishalls parkeringen stod dock en raggar bil full med gamla gubbar som ville att vi skulle suga deras kuk i takt med eddie meduza musiken. men det ville vi inte.
gick hem, såg talang & sedan somnade jag :(
vaknade vid fyra & hade drömt en mardröm.
bajs


igår vaknade vi runt 10-11  såg på flood, åt frukost och sen gick vi ut och solade ett tag,
gick in
maria duschade, jag bråkade me älskling :(
sedan duschade jag också och sen gick vi ner på marknad, träffade samuel en stund.
hyrde ny film.
sen gick vi hem och kollade på körslaget, sedan såg vi på den nya filmen  som var knepig ^o)
efter filmen kom samuel, full.
jag satt mig vid datorn & sedan gick jag och la mig påmattias rum & pratade i telefon med sebastian :)


idag vaknade vi, jag ringde och väckte sebastian.
sedanåt vi frukost & sedan kom marias föräldrar och hämtade oss,
de släppte av mig vid sebastian & jag var där till tjugo över fem.
grät som en jude när jag skulle hem,
jag saknar honom verkligen.

Sebastian <3 Cathrin


& tack maria för en bra helg! :)





Kommentarer
cathrin

måste säga att ditt menm är helt otroligt vacker och med en skitsnygg stavning!

2008-05-11 @ 20:47:56
URL: http://cathriny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0