nah nah nah nahnahnah nahnahnah hey jude.

vaknade halv åtta.
käka frukåoåost och fann en så här stor |----------| kolsvart myra som kröp på väggen :( inte coolt.

gick /haltade till skolan. hade pulsklocka på ajdrotten.
walkade broarna runt med anna :)

på tyskan (fitta glömde ta med den hemm kom jag på nu) fick vi  läxa, ska översätta en text ttills på fredag.
& på svenskan hade vi objekt och så.
På hkk marinerade jag & niklas 'the one<3' hahahah. en kyckling tills imorgon :)

Kom hem, satt på dumbuken för att göra klart so'n,
satte även igång & gjorde en kladdkakesmet åt anki.
pappa kom hem & frågade en sak.
jag började störtgrina, för det brister när man inte har någon kvar, fakiskt.

för första gången på1½ år har vi ignorerat varandra, känns verkligen inte bra.
jag saknar dig redan & det har gått 2 dagar sen det blev såhär :(
fy, det är hjärtslitande.

Men markus säger att jag har ju sebbis, honom & negerbollarna :D
haha. iaf


Sebastian hjärta cathrin och sånt :)
kärlek till dig älskling! :)
image31


Kommentarer
Linnea

Ha det bra! =)

2008-05-12 @ 16:22:11
URL: http://mydaytoday.blogg.se
Samuel

Aww Cathrin :) Det
var lika hårt för mig också ! :/

2008-05-14 @ 16:29:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0