Kaffe

godagens
tjenamittbena

nu har vi so så jag ska snart börja söka meramera, har bara lite kvar om kaffe nu sen så ska jag renskriva för hela slanten serru.
jag tror att jag har börjat gilla bloggen lite igen ändå. men jag tycker inte om den ändå bara för designen är ful och jag vette fan hur man får till sån där snygg?
aja i alla falla ralla sååååå
har vi haft bild.
målade våra lerdon, min tomte tappade skallen :(
R.I.P förfan.

jag har fått en kafeteriakupong av martin.
jag köpte en macka för den och sen så blir det lunch snart och sen så blir det engeleska och då ska vi se på film vettni.
sen blir det svenska i think?
jajajajajja, idag har jag lämnat in omvalet till gymnasiet, det blir sp sk .
dvs samhäll med språk inriktning.
tyska, franska, engelska i ettan
tyska,franska,spanska, engelska i tvåan
tyska,spanska, engelska i trean.

kommer bli sådär lagom jobbigt, men martin är i samma klass så det blir väl pluggkvällar med varandra.
mys, med åregodis osv :D

men nu så ska jag söka mer om hur man påverkas av Coffffffe.

eller förresten, fick sms av daniel igår att jag skulle ringa min älskling.
så jag pratade med honom i ungefär 1½ timma.
vi älskar varandra.


Puss och hejdå för sjutton

/den allsmäktige utan makt.



image25


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0