bajs jaaara.

kan ju börja med denna som maria utmanat mig med :)

3 namn jag går under: Cathrin, Cattis , Krina
3 saker som skrämmer mig:  Spindlar, konstiga atm känslor, förlora någon jag älskar.
3 saker jag har på mig: Sebastians mjukisbrallor, bh, trosor
3 sanningar: jag sover med gosedjur om jag inte sover med sebastian, jag kan absolut inte somna utan att tvn/datorn med film är på, jag blir vääääldigt lätt sur.
3 saker jag verkligen vill ha: sommarlov, en resa utomlands, betänketid
3 personer jag utmanar: ingen :(



jahaniiiii
inte många som läser nej, maria?
randoms?
anyone?

a iaf sååå. denna dag har vart mongo
tyvärr,

jag kna inte skriva allt vad jag känner & tycker här i risk att den det handlar om läser det här & inte hör det från mig, så maria har varit min biktstol.

jag vet absolut nada atm, hjärtat och huvudet är så förbannat tomma.
ska jag gå & bli egoist? är det det jag vill ? IGEN?
ska jag ha det som det är, vilket faktiskt är otroligt bra?
varför bli egoist och göra något så fantastiskt bra till något dåligt?
såra mig själv? & andra?

woooot.
jag talar i gåtor, för mig själv.
jag vill nog inte inse mina egna tankar?
åh herregud.
jag älskar dig.
du älskar mig.
jag vet det.





MEN..







image33
friheten.livet.vänner.
tomheten.kärlek.du.
allting tillsammans.
sommarlov, ordna upppp allt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0