I kissed a girl and i liked it. hahaha

Nu var det väl ca ett år sen jag skrev? eller något i den stilen iallafall.

har hänt 1000 saker, men jag orkar faktiskt inte skriva allt här, så jag hänvisar till bilddagboken vettni.

Inatt grät jag ganska länge faktiskt, tönt jag vet :) Men efter att ha dela säng med den man verkligen älskar i 39 dygn så blir det vääääldigt tomt!
Iallafall så ringde klockan vid nio & då kollade jag på top model sen så åt jag två mackor & sedan så gick jag upp.
städade mer på mitt rum ( det ska jag väl göra nu igen i think ).
Åkte till mamma sen & hämtade bredbandet så jag kunde sitta vid datorisen :)
förresten så kommer väl den nya imorgon eller idag, eller sen?

Imorgon ska jag vara med Samuel, den bebisen har man inte sett sen traktorn :o :(
iof inte sett någon i klassen sen dess men..
Det blir nog kul hoppas jag.

Och på onsdag kommer älsklingsSebastian hit, längtar jag efter som fan. Men det är snart säger han :)
Jag ska nog åka till Torbjörn om en timma.
nu tycker jag bloggen blev lite manlig?

får la tillägga att Maria är en goofis da :D

men nej, peace out fellas.

Städastäda varje fredag & så varje jul. det tycker jag är kul.

yes i do.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0