take your life with cocaine

Fredag

Stannade hemma från idrotten idag för duscharna i gymet är äckliga och jag ville ju knappast gymma och sedan åka till Torsby utan att ha duschat. Gick till skolan kvart i tio och började tyskan tio, Malin hade en dålig dag och var halvdess uppkäftig på Eva-Lena och det var konstigt, för Malin är inte sådan ^^ Efter lunch blev det Engelska men då såg vi på Jalla Jalla! och sen diskuterade vi den och sedan så slutade vi, for till Torsby och blev hämtade på station av Elias farmor & sebastian. När vi kom hem så minns jag faktiskt inte vad vi gjorde, (blä på att inte skriva blogg på helgen JA !) men något måste vi ju ha gjort?`jaja, vi la oss väl sen och glodde andra avenyn och sedan sov.


Lördag

Vaknade vid halv elva eller halv tolv tror jag och gick ner och käkade frukost, havregryn,mjölk & socker för min del va ;) GÖTT! någon gång mot lunch så kom Tilla som familjen Rahm skulle vara hundvalpsvakt åt och hon var ur söt! (tänk att jag inte minns vad vi gör -.-) vi såg väl iallafall på tv tills vi skulle åka till Oleby som det var bestämmt. När vi kom dit så var det ingen som öppnade så vi knallade in, hälsade på Leija och sedan gick vi upp . Uppe satt dem och spelade sånna B-dataspel och sedan så körde Maria lite gh och då skulle såklart Sebastian också göra det .. När alla hade spelat klart så kollade vi på några klipp som Fredrik visade och sedan jag jag och Maria ner i köket och skulle spela body balance. Vi la ut mattan och skulle börja spela, men då insåg vi att vi inte kunde kasta tärningarna sjäv och att vi ville att någon skulle ta kort. Jag gick upp och hämtade sebastian, som visserligen tog kort på oss men som inte vill kasta några tärningar, efter ett tag ropade Maria på fredrik som kom ner och kastade tärningarna och sedan fick sebastian kasta dom ändå för Fredrik ville vara med och sedan var sebastian med också och knotan kastade tärningarna. sedan växalade alla utom jag mellan att kasta de där tärningarna. Himla rolig kväll hade vi, men när vi spelat färdigt body balance och jag och Maria ätit lite nattmackor så började n00bsen spela gh igen och jag började må illa, maria la sig i Fredriks säng och höll på att somna och Sebastian försökte få tag på Madde som inte svarade. Men madde ringde väl upp sen iaf och hon skulle komma, men eftersom hon inte var så långt ifrån Maria så började vi gå. Hemma så såg vi på andra avenyn och sedan sov vi :)


Söndag

Idag vaknade jag kvart i eller kvart över tio, Sebastian ville bara sova så jag läste lite i min bok sedan så gick jag ner och gjorde iordning ett glas oboy och myste lite med Tilla, och Sebastian var tydligen inte trött mer utan kom ner han också, fasiken vilket under! Efter frukosten satt vi kvar i köket och pratade med Madde rätt länge och sedan såg vi på tv i think. well, klockan blev 5 och vi brummade iväg till stationen, och väl hemma fick jag rensa datorn från alla mina bilder och alll musik och kopiera in den på den andra datorn osv. men denna datorn blev ju inte snabbare nej ^^


Måndag

På idrotten idag spelade vi mjuktennis eller vad det heter, och fy bubblan vad usel jag är! dagen tickade på och det hände inte så speciellt mycket så inget är värt att skrivas ner,  när den tog slut knallade jag hemmåt och fifflade jag mera med datorn för jag hann inte allt igår. Snattrade väl med Maria resten av kvällen och sedan två till så nu har jag väl satt mig i klistret allt ^^. När mörket kom och jag blev sugen  på min daim så hade min skitbror ätit upp den och då fick jag hans godis av anki, men struntsamma, den här dagen tog slut kvart över nio - då jag gick och la mig för att sova så gött för att orka upp till tisdag ;)


 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0