Stick with you

Onsdag

Trött imorse också, herregud vart har min pigga period tagit vägen? förr kunde jag jag gå upp sex- halv sju men nu blir klockan tjugo över eller halv åtta. seriöst jag hinner fan inte vakna förens vi ska åka.

På bilden blev det mest prat och nästan inget jobb, vi ska göra ett konstnärsporträtt (Y) vi ska ha med ismer osv. kommer ju gå bra. Efter bilden blev det so och jag frågade rune hur det blir med mitt förslag att sluta två hädanefter på fredagar och han sa att bara alla i klassen och Philippe ville det så skulle det väl gå an. lunch, dvs thaigryta = kärlek! och sedan engelska, haha Philippe hade skrivit på tavlan om mitt förslag och så skulle vi rösta som dom gör i usa, typ ur konstigt,  men iaf så vann mitt förslag så nu blire torsby fem i halv tre på fredag, ingen kan ana hur skönt det känns. Svenska sista timmen, och bara massa prat om olika genrer (eller hur det stavas ) till provet imorgon, som jag verkligen hoppas att kommer gå bra. kommer väl inte vara nervös iaf.

Väntade på bussen med Emma som vanligt och sen så knallade jag hemmåt, sysselsatte mig med kameran en stund och sedan så åt jag. Tog en dusch och sedan dator, tills pappa skulle ha den, då gick jag in på mitt rum och såg på 'syskonen blablablas olycksaliga liv' sorglig är den! och sedan så hängde jag tvätt. Nu ska jag se om jag inte blir trött snart så jag kna sova tidigt ikväll för varken Sebastian eller Maria är inne på msn för dom spelar gh, jävla töntar är ni :D , nej men .. love to them and goodnigth. 


Btw så ska jag skaffa pengar (har redan pengar vad tjatar jag om?) och köpa alla grejerna jag vill ha som ligger i mappen på datorn! punkt ffs.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0