Söndag

Fan, nu har jag kommit ur skrivandet igen. & jag smo verkligen behöver skriva av mig för att må bra, jaja kan ju skriva om helgen nurå så :)

Fredag: Hade handboll på idrotten som verkligen gick skitdåligt så jag blev ledsen, låter skit löjligt jag vet men känndes som alla verkligen kunde & presterade allt & jag sög. bara för att jag är rädd för bollar & om våran gympalärare tror att det hjälper med att skrika 'kom igen Cathrin du är inte rädd!'' hela tiden så har hon ganska fel för det sånt får mig bara att känna mig ännu dåligare eftersom jag är den enda det skriks efter. Duschade & började som vanligt klaga på allt som går att klaga på, vet int varför men i omklädningsrummet klagar jag alltid, om inte annat så för mig själv inne i huvudet & Jenny började skratta åt mig som vanligt pga det ^^ Gick iväg till a-korridoren & hade tyska som blev hen hemskt oseriös lektion & jag ville inte ha det så men så blev det. Lunch, en alltför lång lunch. Engelska, hade genomgång till nationella proven & så fick vi skriva ner tre åsikter, nästan alla skrev att dom ville ha kortare lunchrast, efter engelskan kom jag på att om vi bara hade en halvtimmes lunchrast & sen bara en kvart mellan engelskan & so:n istället för 30 minuter så kunde vi få sluta två på fredagar vilket skulle leda till att jag skulle hinna med tidiga bussen till Torsby, skulle vara så himla bra, pratade med Phillippe & Rune om detta & båda tyckte det lät som ett bra förslag så vi får väl se om deet går igenom. hoppashoppas. Fick iaf so sen & jag jobbade på riktigt bra, har bara kvar att skriva mina egna åsikter nu. Skolan slutade kvart i tre och jag traskade hemmot och slog på datorn, genast massa underbart prat med världens (och jag menar det) bästa Maria, känner ni någon bättre tell me. Började väl göra mig i ordning framemot kvällningen med kläder, smink osv. sedan var jag ju tvungen att packa också. Faster med familj kom och hämtade mig kvart i åtta och skjutsade mig till stationen, jag gick in i väntasalen och läste i 'en komikers uppväxt' eftersom vi måste läsa den i skolan, bussen skulle komma 10 över & gå 20 över åtta men den kom 20över så vi blev lite sena men inte mycket, läste hela vägen till värnäs och kom verkligen in i boken (ja, jag är en bokmal, erkänner det.. jag älskar böcker!) väl i värnäs så väntade taxin på mig och det bar i väg mot Torsby och jag läste hela vägen från värnäs också. När vi kom till skidtunneln så skickade jag sms till Madde och skrev att jag var framme en kvart tidigare och hon skrev att hon var på sjukhusfesten men skulle ringa sin bror, smsade med Maria tills Sebastian och Thomas(?) kom och hämtade mig vid 10 någon gång. minns inte vad vi gjorde när vi kom hem men iallafall så satt jag vid datorn och sebastian gick ner och kom inte upp något mer, jag trordde han hade satt sig på Maddes dator så jag struntade i honom, efter ett tag så fanns ingt mer att göra på datorn så jag läste lite till & sen gick jag och tvättade ur mitt smink coh gick och la mig och sov mp3, när sebastian kom upp stängde han av datorn och frågade varför jag låg där, en jag halv sov så jag pallade inte svara, sen var han sur tror jag men när jag satt in en hörlurgrej i hans öra med en tysk låt så blev han glad för han fattade ite vad dom sjöng, jag frågade om vi inte kunde se på andra avenyn så jag slog på datorn och vi kollade två avsnitt sen sov vi.



Lördag: Vaknade vid halv tio och väckte älsklingen låg och bara låg till elva tror jag, fast jag låg och läste lite emellan åt också, tillslut gick vi iaf upp och frukost & sen så smsade jag med Maria typ hela dagen, sebastian satt vid datorn & jag läste ut boken. jag & Maria bestämmde att vi skulle hyra film på jouren & sen se den hemma hos henne & sen en till film som Fredrik hade på datorn .. Men när maria skrev att hon var nere på Tby så var vi fortfarande hemma så hon & hennes pappa kom & hämtade oss, sen när vi kom hem till Maria så satt vi oss vid hennes dator & hennes hemska katt förföljde mig /:  & sen (ja jag skriver sen ganska ofta) så gick vi in på fredriks rum för Sebastian skulle spela gh3 & vi skulle vänta med filmerna till fredrik kom hem. När fredrik kom hem så gick jag och maria ner i köket och fixade saft och Fredrik och Sebastian spelade mer gh, när vi kom upp tog Maria fram godis & popcorn men innan pojkarna hade geekat klar så var godiset & det mesta av alla popcorn slut. Jag och maria skrattade tills tårarna kom åt ingenting och tillslut satt vi på filmen ' The messengers ' den var jävligt läskig tyckte vi bruttor och Sebastian satt och skrämmde mig hela tiden, och jag hoppas innerligt att maria inte har blåmärken på låren hahaha :D. filmen tog slut och ingen av oss förstog varför filmen hette som den hette ^^  dom skulle spela mer gh innan nästa film så vi gick in till Marias rum och satt vid datorn och kollade lite och sen gick vi ner i köket och tog nattmacka och jag blev inte bästavän med Leija (stavas) för han blev rädd för mig ^^ . Vi gick upp och tog massa  kort medans vi väntade på pojkarna, och när dom var klara satt vi på en kass film, såg kanske fem minuter sen bytte vi och satt på bee movie, men efter max 30 minuter så blev alla utom fredrik som satt och skrattade ihjäl, sig super trötta så han fick skjutsa hem oss. Vi satt på andra avenyn, såg ett eller två avsnitt ,jag iaf, och sedan sov vi.


Söndag: Vaknade tio över elva idag, eller iaf var klockan det när jag kollade. Vi gick upp tolv eller något och åt frukost, sen så såg vi på biggest looser och sen så satt sebastian på bandy och då gick jag upp och kollade bdb sen så la jag mig i sängen tror jag, eller så satt jag mig mot väggen eller något i den stilen ^^  Sebastian kom upp och sa att jag var dissarn och jag sa att jag inte ville kolla på bandy och han bytte inte när jag bad honom, han satt sig vid datorn och fifflade med wow och jag satt mig och kollade ut genom fönstret, ibland kom han och gosade (: Elias kom hem också, han hade fått glasögon och var skitsöt :D Runt halv fem var det mat, kokt fisk, sebastian stekte korv åt oss, efter maten hjälpte han elias med gta om jag inte såg fel & sedan så gick vi över till hans mormor och fick skjuts till stationen, bussturen gick ganska fort som vanligt och jag kom hem och in på datorn och skrev med Maria :) slut på helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0