måndag

[ Idag gick jag upp kvart över sju och var sjukt trött, gick på idrotten i pyamaströjan haha :d, idrotten blev ganska lagom slapp så det avr ju lugnt.
På tyskan fick Eva-Lena psykiskt sammanbrott på mobiltelefoner :(
& svenskan blev 'drickavattendrickavattendrickavatten' 
sista lektionen var hemkunskap & vi åt semlor som var riktigt vidiriga :)
]

 
saknar <3

Kom hem & satt på musik i mp3 högtalarna på högsta volymen, gjorde färdig so:n & det känns förbannat skönt kan jag lova varenda kotte! städade/packade upp väskan när jag var klar för det såg lite rotigt ut. Satt på datorn och skrev över hela so arbetet dit och jag ska strax maila det till Rune (:, när jag hade skrivit klart hoppade jag in i ducschen och tvättade mig ffs ! blev en matbit efter duschen & sendan vänta på Anki som hade snott datorn. Blev massa busbus med Maria också som vanligt Hahaha ja-a. känner att jag inte kommer på mer vettiga saker att skriva ner nu men, saknar älsklingarna borta i torsby iaf, så alla vet :D 


  
jag älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0