Det är inte korven man blir tjock av, det är såsen ..

Fredag

I fredags efter jag slutat  skolan så gick jag hem till bror & noppade ögonbryna  ;) åkte hem och beställde skullcandy, täckbrallor,sunesjul & en tröja. 
åtta kom sebastian, vi åkte till mamma, bråkade & spelade spel (: sen åkte vi hem och la oss.

Lördag

I dag när vi vaknade hade min blommor frusit  ihjäl p.g.a att vi sovit med öppetfönster, vi åkte till morfra och åt mat sen åt vi hemgjord glass gjord av mig, sen spelade vi monopol med mamma och sedan for vi hem och sov.

Söndag

idag åkte min älskling hem & vi ses inte förens på onsdag på sportlovet. Men på fredag kommer Maria iaf :D GÖTT

Måndag

Idag var jag hemma hos martin och bakade till halv tio. Och jag kom också på att jag hade glömt mitt fittdyra armband på idrotten -.- BAJS .

Tisdag

halv studiedag idag, gött vare. har varit med nathalie & hämtat ut min skullcandy,tröjan & filmen :I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0