Det är för dig jag sjunger min skatt.

Torsdag

ironiskt att jag skrev igår om vart min pigga period har tagit vägen. Gick upp kvart över sex imorse och hade 12 missade samtal och 4 olästa meddelanden (Y) allt utom ett sms var från Sebastian, kul att jag sover enda gången han ringer xD aja . iaf så satt jag mig vid datorn och sen så loggade han in och vi pratade tills vi skulle åka.

Nationella, skriftligt i svenska , satt i ungefär 2½ timme tror jag och det känns som att det gick bra men vi får väl se (:  sen så fick vi sluta kvart i två idag så jag vandrade väl hemmåt och hängde två tvättar och dammsugade alla rum och började packa tills imorgon.

Nu ska jag hitta nya täckbyxor ja,ja,JA!



& ge alla saker jag vill ha . typ denna ?  ja?




Kommentarer
Johanna

Ha en trevlig kväll! :)

2008-02-07 @ 21:12:14
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0