motion är bra för kroppen & knoppen

Nu har jag precis kommit in från en uppfriskande motions runda. mellan 2-4km gick vi nog.
jag är riktigt usel på att uppskatta så jag får fråga moster sen.
genom svettig och inget varmvarmvatten att duscha i är alltid najs.
NAT.
men iallafall så var det nyttigt.
jag funderar på ett äpple nu, jag har nog inte funderat på äpplen sen jag var fyra och spydde ner pappas nya väst med banan som jag inte tålde.
har ju inget med äpple att göra, men har inte gillat frukt sen dess.
eller jo, kiwwwi & vindruvor.

vettni nu fryser jag, klart om fönstret är öppet, det är kallt ute för det regnar och svetten är inte varm längre.
fan va fräscht.

Innan promenixen (brb sätta på mig alla kläder jag nyss drog av) åt jag ett riktigt skrovmål pannkakor. Och för att förtjäna det hade jag precis sytt färdigt en kjol och ett linne.
Dessutom fick jag två nya tröjor.
och massa flera renoveringsobject.
N-I-C-E-!-!
nu ska jag redddddigera filmer på mig, Seb-beb-BUS & Mycket mysiga Mariafia :)

Pusss! eller
nej.
bara till dem som kan få puss.



btw.
här är en av tröjorna jag fick mig



och linnet & kjolen som jag sydde klart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0