inte.. najs ..

Gudars jag vet inte varför jag är så himla känslig ibland? kanske för att man vill ha en speciell närhet?
asch vad babblar jag om? alltså, bordeman ta åt sig över att folk inte svararpå sms? eller att de inte ringer, fast man inte ens bett om det?
ja det borde man nog, känns som man borde det? iallafullafall så gör jag det, ALLTID gjort, no mather what.
Jag vet att jag vill att du någon gång ska ringa utan att blivit bedd & skicka ett gulligt sms innan jag har gjort det.
Och det gör du väl? ringer iaf, men inte ofta. inte utan att blivit bedd eller frågat först.
jag är inte blind för sånt här, jag försöker inte glömma det som är dåligt även om jag vill vara med dig.
det är ju faktiskt mer än en gång jag övervägt om det verkligen ska vara vi två mer?
men på något sett så vet jag att jag är lite väl känslig när det gäller sms osv.
ett förhållande bygger faktiskt inte på sms.
Jag vet om ett jag inte är bra för dig, men eftersom du säger motsatsen så måset jag lita på dig, för det är det man gör.
jag har tillochmed börjat tro att du tycker jag är vacker, vilket framsteg.
Ibland har jag undrat vad jag ser hos dig, vad jag tycker om dig.
alltså inte på ett dumt sätt, typ som 'vafan tycker jag om honom :S'
utan mer, 'vad ser jag hos honom som får mig att må så bra :)'
och ja,
du är omtänktsam, snäll, visar dina känslor på ett bra sätt, du talar om ifall det är något, du älskar mig och talar om det, du får mig att bli alldeles varm inombords och jag kan inte låta bli att lé när jag granskar dig från topp till tå och tänker 'gud vad han är vacker, och han är verkligen min och han vill vara min'.
 
Det är något med dig som får mig att vilja leva med dig resten av mitt liv, jag tror verkligen inte på förevigt men jag vill vara med dig.
jag blir ganska ledsen över en del saker men det spelar ingen roll, för det är ingen idé...

skitsamma ska inte sitta här och skriva massa depp mer nu. fast ja, allt var ju iof inte det :)


moster kommer snart och hämtar mig, så blir det jobb i ett par timmar -.-
sen ikväll blir det iris & cattis :)










puss på en banan / c






btw,
Sebastian, jag älskar dig :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0