åh herregud.

jag vet inte om jag är känslig igen? eller vadfan är det?!
jag känner mig så himla dissad atm, förhelvete ta dig i kragen!
Det verkar faktiskt som att vi inte är tllsammans längre, som att jag bara är ett störnings moment som ligger hemma och tjatartjatartjatar.


najs, nu ringder du. passar dig nu va?
men nej jag tänker inte svara, lyssnar hellre på den fina ringsingnalen.
och nu ringer du igen, men jag säger samma sak.
du får gärna läsa detta, men jag har ingensomhelst lust att prata med dig.
idag ska jag bara vara.
för det kändes inte bra igår/inatt. måste ju säga att det tog ett bra tag innan jag kunde sova.

vet faktiskt inte varför du inte hörde av dig? :s
du kan ju knappast ha somnat på två minuter?

för tillfället har jag fyra missade samtal, de får gärna bli fler. jag svarar inte.



för att byta samtalsämne då, så ska jag snart gå in till mormor och sy lite mer :)
sen efter lunch kanske jag ska till holselen, det är inte bestämt än p.g.a vädret.
men det visar sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0