Tisdag

Morgonen började med att pappa såg att jag hade en ny tröja & undrade var den kom ifrån, Anki hörde såklart det och ville också titta, jag däremot som var trött orkade inte med att dom glodde så förbaskat & när jag sa det så var hela härligheten igång igen, allt slutade med en sur pappa & en grinande mig som fick gå till skolan istället för att åka bil (Y), skoldagen däremot blev urbra, har inte skrattat så mycket & äkta på ungefär ett år & det var skönt kan jag lova + att jag följde med Emma hem (:  Vi skulle göra läxor men dom va ärligt skitsvåra så det blev mest junkyard osv & fika nere i köket, pepparkakor som var både tunna & tjocka jaja , fick skjuts hem iaf & pappa låtsades som ingenting & undrade varför jag var sur, så sa jag att bara för att det gått några timmar så glömmer jag ju inte bort morgonens händelser, så han typ var tyst en stund sen hjälpte han mig med läxorna som inte han heller kunde så det blir till att fråga Maud imorgon ^^  & nu ska jag vänta på att Nathalie kommer & hämtar en sak sen ska jag sova !  punkt slut,, fast det va ett utropstecken (:
image2



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0