Onsdag

Onsdagar måste ha en speciell ''försovasig'' kraft, tror att jag kommit i tid på en onsdag max 3 ggr denna termin, jag har kanske inte kommit mer än fem minuter försent och så men iallafall /: ja, så idag försov jag mig 10 minuter ungefär men jag kom ikapp klockan ändå och kom 'bara' 4 minuter försent till musiken, vi fick spela upp 'dagny' som vi har tränat på jag vet inte hur många veckor, det gick inte alls bra  vi kom bara i otakt hela tiden men nu är det iallafall gjort (: so:n blev bara repetioner till provet som är på fredag, engelskan däremot var lite rolig, Philippe ställde frågor och om vi kunde svaret så fick vi poäng eller något i den stilen, först ställde han massa underliga frågor som urmånga kunde svaret på, men sen när han frågade vad teletubbiesarna hette så var jag den enda som räckte upp handen och kunde svaret xD gött. Svenskan blev det ingenting av pga. att samuel satt sig bredvid mig och det går bara inte, men han är bra annars :D <3 . Efter skolan skulle jag till mormor och hämta min tandborste och på vägen skjutsade vi hem Emma, + att Pernilla skulle följa med hem och vi har inte varit med varran på år och dag, men hennes mamma ringde efter en timme så hon var tvungen att åka hem -.- , så då passade jag på att se färdigt filmen jag lånade av Emma igår och sedan klarade jag bana 24 och 25 på 'SNAKES'  gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0