måndag

idag ville jag verkligen somna om när pappa kom in, menmen finns inget att göra åt saken skolan är väl ett måste. racket.spel på idrotten, spaghetti kroppen min sa ''nejtack!'' men det var ändå ganska roligt. Tyskan gick okej, hade tänkt redovisa men vips så var lektionen slut (: svenskan nämner vi inte ens jag minns den nog inte. iaf så blev det slöjd & jag jobbade verkligen stenhårt eftersom jag måste hinna klart med kjolen för att få mvg har Tarja sagt men sedan gick vi igenom en självbedömning & då fick jag reda på att hon redan satt vg på mig så jag vet inte vad klanten babblar om, bestämde mig iaf för att köra på med kjolen  :) skulle vara duktig & göra no:n idag också men jag hade inte med mig någon kemi bok hem så det sket sig ganska rejält & filmrecenssionen ska vi inte ens tänka på. så jävla pinsamt! men imorgon ska jag göra no:n med emma iaf sen jävlar blire INGE dator innan recenssionen är klar & därmed basta!


Kommentarer
Fridah

sov så gott sen:)

2007-12-10 @ 21:16:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0